1. Зроблений персональний
внесок у підвищення рівня організації навчально- виховного процесу :
- Охоплено навчанням дітей шкільного віку з мікрорайону
школи-100%, продовжують навчання випускники 9 класу- 100% ( за попередні 3
роки тенденція не змінилась);
- Частково створено умови для варіативності навчання:
факультатив «Історія рідного краю» у 9 класі , заняття для підсилення
предмету «Навчання грамоти» у 1 класі та заняття для підсилення предмету
англійська мова у 6, 7 та 8 класах, більшість вчителів школи намагалися
упроваджувати інноваційні педагогічні технології у навчальний процес;
- У школі працювали 7 гуртків за інтересами та предметних гуртків: «Вокальний» (державне фінансування), «Спортивний», «Юний натураліст», «Юний математик», «Лексичне багатство мови», «Книголюб», «Інтелектуал» ( фінансування безоплатне).
2. Зміцнювалась
матеріальна база школи, планується капітальний ремонт майстерні, придбано медіа проектор та кришки
для всіх парт школи.
3.
Вжиті заходи щодо забезпечення
школи кваліфікованими педагогічними кадрами: 100% вчителів мають повну вищу
освіту. За якісним складом педагогічних працівників школа виглядає таким чином:
«спеціаліст ІІ категорії» – 7(43,8%)
«спеціаліст І категорії» – 6(37,5%)
«спеціаліст вищої категорії» – 3 (18,7 %)
«спеціаліст ІІ категорії» – 7(43,8%)
«спеціаліст І категорії» – 6(37,5%)
«спеціаліст вищої категорії» – 3 (18,7 %)
4.
Здійснювалась робота у
напрямку соціального захисту, збереження та зміцнення здоров'я учнів та
педагогічних працівників:
- Забезпечено організацію харчування ; медичне обслуговування учнів школи було організовано відповідно нормативно-правової бази. Для цього в школі обладнано медкабінет, де працювала шкільна медсестра, яка організовувала систематичне медичне обслуговування, забезпечувала профілактику дитячих захворювань, дотримано вимог щодо психофізичних навантажень учнів під час навчально- виховного процесу. Всі працівники закладу допускалися до роботи тільки після медогляду, результати якого фіксувалися в санітарних книжках.
- В основному дотримано вимоги з охорони дитинства, ТБ та
ОП, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм;
- Надано соціальну підтримку та допомогу дітям з малозабезпечених,
багатодітних сімей, дітям- інвалідам (придбано подарунки на Новий рік,
День захисту дітей , День інваліда тощо) та учні з малозабезпечених сімей
отримували безкоштовне харчування за бюджетний кошт.
- Здійснено моральне та матеріальне стимулювання дітей (
премії, Похвальні листи, грамоти, подяки тощо), організовано їх активний
відпочинок на позакласних заходах, екскурсіях (м.Шепетівка, м.
Хмельницький ), оздоровлення в позашкільних таборах;
- Дотримано правопорядок неповнолітніми та вжито профілактичні
заходи щодо попередження правопорушень з їх боку;
- Стан дитячого травматизму - 4 учні отримали травми в позаурочний
час.
5. До управління
діяльністю школи широко залучені педагогічна та батьківська громадськість,
налагоджена тісна співпраця з різними громадськими організаціями.
6. Батьки та громадськість схвально ставилися до діяльності школи.
7. Дирекція школи намагалася вчасно реагувати на зауваження та
пропозиції, викладені батьківським комітетом, радою, батьками, учнями.