Структура та органи управління закладу

Структура 2024-2025 н.р.
Червоноцвітської гімназії
Відповідно до ст..10 частини 3 Закону України «Про повну загальну середню освіту» 2024 – 20225 н.р. розпочинається 2 вересня святом «День знань» і закінчується не пізніше 30 червня 2025 року.

Навчальні семестри :

І семестр - з 02 вересня 2024року по 27 грудня; 
ІІ семестр - з 13 січня 2025 року по 30 травня. 

Канікули: 
Осінні -з 28 жовтня 2024 року по 03 листопада 2024 року
зимові – з 28 грудня 2024 року по 12 січня 2025 року 
весняні- з 24 березня 2025 року по 30 березня 2025 року


3. Державна підсумкова атестація у 9 кл. :
з______по _____

4. Тривалість робочого тижня: 5 робочих днів для учнів 2-9 кл. протягом навчального року

5. Розклад дзвінків для учнів 2-4 кл.:
8.00- 8.40
9.45- 09.25
09.30-10.10
10.15-10.55
11.00- 11.40
6. Розклад дзвінків для учнів 5-9 кл. :
12.40-13.20
13.25 -14.05
14.10-14.50
14.55 15.35
15.40-16.20
16.25-17.05

Щоденно о 9 годині 00 хвилин - загальнонаціональна хвилина мовчання за співвітчизниками, загиблими внаслідок збройної агресії російської федерації проти України.

Структура Червоноцвітської гімназії — школи розвитку особистості

початкова школа
(1-4 класи)
школа
політкультурна
основна школа
(5-9 класи)
центр
самосвідомості
та вільноговибору

Організаційні форми навчально-виховного процесу
підсилення предмету Навчання грамоти, робота клубів та гуртків за інтересами, корекційна робота, психологічні тренінги, класи ранньої спеціалізації, індивідуальні заняття з предметів, робота спецкурсів та факультативів, участь у конкурсах, олімпіадах, турнірах, робота гуртків, секцій фізкультурно-оздоровча робота

Методичнийсупровід: технологія розвивального навчання, принцип наступності, адаптивна система навчання та виховання, особистісноорієнтована технологія, створення ситуації успіху, індивідуалізація та диференціаціянавчання

Особистість соціально активна, гуманістично спрямована, з глибоко усвідомленою громадянською позицією, системою наукових знань, почуттям національної свідомості, готовою до професійного самовизначення.

Основні функції управління: визначення перспективи, цілей та задач (перспектива на три роки, конкретні задачі - на кожний навчальний рік); вироблення та прийняття управлінських рішень на підставі збирання, опрацювання, аналізу інформації; організація виконання рішень; аналіз результатів контролю та їх облік; регулювання, коригування управлінської діяльності на основі отриманих результатів; стимулювання діяльності членів колективу. Основні принципи управлінської діяльності: системність; колегіальність; рівноправний стиль стосунків між членами адміністрації та колективом; впровадження інноваційних технологій управління; попередження помилок в роботі колективу; оцінка роботи кожного за кінцевим результатом; персональна відповідальність кожного за доручену справу. 

Основні форми управлінської діяльності: громадські (колегіальні): загальні збори закладу (вчителі, учні, батьки); рада закладу; педагогічна рада; методична рада; нарада при директорі; старостат; адміністративні: накази за наслідками внутрішньошкільного контролю (в тому числі з заохоченням чи покаранням), кадрові; розпорядження; індивідуальні співбесіди з членами колективу за наслідками навчально-виховної роботи або за необхідністю при розв'язанні робочих поточних питань.