Структура та органи управління закладу

1. Навчальні семестри :

І -  з 01.09. по 16.12. ІІ –з 30.01. по 09.06.

2. Канікули: зимові : з 19.12 по 29.01;

3. Державна  підсумкова атестація

4.Тривалість робочого тижня:
5 робочих  днів для учнів 1-9 кл. протягом н.р.

5. Розклад дзвінків для 1 кл. :


№ уроку
1
2
3
4
5
год.
8.30-9.05
9.25-10.00
10.35-11.10
11.35-12.10
12.30-13.05
перерва
20 хв.
35 хв.
25хв.
20 хв


7. Розклад дзвінків для учнів 2-4 кл.:

№ уроку
1
2
3
4
5
год.
8.30- 9.10
9.25- 10.05
10.35-11.15
11.35-12.15
12.30-  13.10
перерва
15 хв.
30 хв.
20 хв.
15 хв.


8. Розклад  дзвінків для учнів 5-9 кл. :

№ уроку
1
2
3
4
5
6
год.
8.30-9.15
9.25-10.10
10.35-11.20
11.35-12.20
12.30-13.15
13.25-14.10
перерва
10хв.
25 хв.
15 хв.
10 хв.
10 хв.


Структура школи
За роки існування Червоноцвітської гімназії визначилась її оптимальна структура: початкова школа і базова середня, кількість класів-9, кількість учнів — 62, середня наповнюваність класів —7,3учні. гімназія працює в одну зміну: з 8-30 до 16-00.
  • 1–9 класи — за 5-денним режимом роботи,.
  • 1–4 класи працюють за Типовими навчальними планами початкової школи, затвердженими наказом МОНмолодьспорту України від 10.06.2011№ 572, зі змінами згідно з наказом Міністерства освіти і науки України від 16.04.2014 № 460 (додаток №1);
  • 5–9 класи  працюють 5-8-х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня, затвердженими наказом МОНмолодьспорту України від 03.04.2012 № 409 (в редакції наказу МОН України від 29.05.2014 № 664), зі змінами згідно з наказом МОН України від12.12.2014 № 1465 (додаток №12);
  • додатковий час для підсилення предмету Навчання грамоти (1 год) у 1 класі, додатковий час для вивчення англійської мови у 6 класі (1 год), 7 класі (1 год) та 8 класі (1год).
Структура Червоноцвітської гімназії — школи розвитку особистості
початкова школа
базова середня школа
початкова школа
(1-4 класи)
школа
політкультурна
основна школа
(5-9 класи)
центр
самосвідомості
та вільноговибору

Організаційні форми навчально-виховного процесу
  • підсилення предмету Навчання грамоти
  • робота клубів та гуртків за інтересами
  • корекційна робота, психологічні тренінги
  • класи ранньої спеціалізації
  • індивідуальні заняття з предметів
  • робота спецкурсів та факультативів
  • участь у конкурсах, олімпіадах, турнірах
  • робота гуртків, секцій
  • фізкультурно-оздоровча робота

Методичнийсупровід
  • технологія розвивального навчання
  • принцип наступності
  • адаптивна система навчання та виховання
  • особистісноорієнтована технологія
  • створення ситуації успіху
  • індивідуалізація та диференціаціянавчання
Особистість соціально активна, гуманістично спрямована, з глибоко усвідомленою громадянською позицією, системою наукових знань, почуттям національної свідомості, готовою до професійного самовизначення.

Основніфункціїуправління:
  • визначення перспективи, цілей та задач (перспектива на три роки, конкретні задачі - на кожний навчальний рік);
  • вироблення та прийняття управлінських рішень на підставі збирання, опрацювання, аналізу інформації;
  • організація виконання рішень;
  • аналіз результатів контролю та їх облік;
  • регулювання, коригування управлінської діяльності на основі отриманих результатів;
  • стимулювання діяльності членів колективу.
Основні принципи управлінської діяльності:
  • системність;
  • колегіальність;
  • рівноправний стиль стосунків між членами адміністрації та колективом;
  • впровадження інноваційних технологій управління;
  • попередження помилок в роботі колективу;
  • оцінка роботи кожного за кінцевим результатом;
  • персональна відповідальність кожного за доручену справу.
Основні форми управлінської діяльності:

  • громадські (колегіальні):
    • загальні збори закладу (вчителі, учні, батьки);
    • рада закладу;
    • педагогічна рада;
    • методична рада;
    • нарада при директорі;
    • старостат;
  • адміністративні:
    • накази за наслідками внутрішньошкільного контролю (в тому числі з заохоченням чи покаранням), кадрові;
    • розпорядження;
  • індивідуальні співбесіди з членами колективу за наслідками навчально-виховної роботи або за необхідністю при розв'язанні робочих поточних питань.
Правила внутрішнього розпорядку для працівників
Червоноцвітської гімназії

I. Загальні положення

1.1. Відповідно до Кодексу Законів про працю України, законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», основних нормативних документів,  пов’язаних із середньою освітою з метою забезпечення дотримання трудової дисципліни, підвищення якості та продуктивності праці затверджуються ці правила внутрішнього трудового розпорядку.

У навчальному закладі трудова дисципліна ґрунтується на свідомому виконанні працівниками своїх трудових обов’язків і є необхідною умовою організації ефективної праці і навчального процесу. Трудова дисципліна забезпечується методами переконання та заохочення до сумлінної праці. До порушників дисципліни застосовуються заходи дисциплінарного та громадського впливу.

1.2.  Метою цих Правил є визначення обов’язків педагогічних та інших працівників закладу, передбачених нормами, які встановлюють внутрішній розпорядок у навчальних закладах. Зазначені норми закріплені в Типових правилах внутрішнього розпорядку, у відповідності з якими трудові колективи закладів освіти затверджують за поданням власника або уповноваженого ним органу і профспілкового комітету свої правила внутрішнього розпорядку.

1.3. Усі питання, пов’язані із застосуванням правил внутрішнього розпорядку, розв’язує керівник закладу освіти в межах наданих йому повноважень, а у випадках, передбачених чинним законодавством і правилами внутрішнього розпорядку, спільно або за погодженням із профспілковим комітетом.

II. Порядок прийняття і звільнення працівників

2.1. Працівники приймаються на роботу за трудовими договорами, контрактами, на певний випробувальний термін  або на конкурсній основі відповідно до чинного законодавства.

2.2. При прийнятті на роботу керівник  зобов’язаний зажадати від особи, що працевлаштовується:
§         подання трудової книжки, оформленої у встановленому порядку,
§          пред’явлення паспорта, ідентифікаційного коду,
§         диплома або іншого документа про освіту чи професійну підготовку,
§         медичний висновок про відсутність протипоказань для роботи в дитячій установі,
§         заяву про прийняття на роботу.

 При укладанні трудового договору забороняється вимагати від осіб, які поступають на роботу, відомості про їх партійну та національну приналежність, походження та документи, подання яких не передбачено законодавством.
2.3. Працівники закладів та установ освіти можуть працювати за сумісництвом відповідно до чинного законодавства.

2.4. Прийняття на роботу оформляється наказом директора, який оголошується працівнику під розписку.

2.5. Приймаючи працівника на  роботу, адміністрація школи  зобов’язана ознайомити його під розписку з такими документами:
  • колективним договором,
  • Статутом школи,
  • правилами внутрішнього трудового розпорядку,
  • посадовою інструкцією,
  • наказом про охорону праці і дотримання правил техніки безпеки
       
2.6. Припинення трудового договору може мати місце лише на підставах, передбачених чинним законодавством та умовами, передбаченими в контракті.

2.7. Розірвання трудового договору з ініціативи власника або уповноваженого ним органу допускається у випадках, передбачених чинним законодавством та умовами контракту. Звільнення педагогічних працівників за результатами атестації, а також у випадках ліквідації закладу освіти, скорочення кількості або штату працівників здійснюється у відповідності з чинним законодавством.

2.8. Припинення трудового договору оформляється наказом керівника закладу освіти.

2.9. Керівник зобов’язаний у день звільнення видати працівникові належно оформлену трудову книжку і провести з ним розрахунок у відповідності з чинним законодавством. Записи про причини звільнення в трудовій книжці повинні проводитись у відповідності з формулюванням чинного законодавства із посиланням на відповідний пункт, статтю закону. Днем звільнення вважається останній день роботи.
2.10. При оформленні на роботу в наказі може бути обумовлений випробувальний термін у відповідності з діючим законодавством, але не більше одного місяця, результати випробування оцінює адміністрація. Якщо працівник не відповідає займаній посаді, адміністрація протягом терміну чи відразу після його закінчення припиняє договір без погодження з профспілковим комітетом і без виплати вихідної допомоги.
III. Основні права та обов’язки працівників

3.1. Педагогічні працівники мають право на:
  • захист професійної честі, гідності;
  • вільний вибір форм, методів, засобів навчання, виявлення педагогічної ініціативи;
  • індивідуальну педагогічну діяльність;
  • участь у громадському самоврядуванні;
  • користування подовженою оплачуваною відпусткою;
  • підвищення кваліфікації, перепідготовку, вільний вибір змісту програм, форм навчання, організацій та установ, які здійснюють підвищення кваліфікації і перепідготовку.

3.2. Працівники закладу освіти зобов’язані:
     а) працювати сумлінно, дотримуватися навчального режиму, виконувати вимоги статуту закладу освіти і правил внутрішнього розпорядку, дотримуватися дисципліни праці;
     б) виконувати вимоги з охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії, протипожежної безпеки, передбачені відповідними правилами та інструкціями;
     в) дотримуватися режиму роботи, затвердженого наказом директора «Про режим роботи» у поточному навчальному році;
     г) берегти обладнання, інвентар, матеріали, навчальні посібники тощо, виховувати у дітей  бережливе ставлення до майна навчально-виховного закладу.
        Працівники школи у встановлені строки повинні проходити медичний огляд у відповідності з чинним законодавством.

3.4. Педагогічні працівники закладу повинні:
а) забезпечувати умови для засвоєння  учнями  навчальних програм на рівні обов’язкових державних вимог, сприяти розвиткові їх здібностей дітей;
б) настановленням та особистим прикладом утверджувати повагу до принципів загальнолюдської моралі: правди, справедливості, відданості, патріотизму, гуманізму, доброти, стриманості, працелюбства, інших доброчинностей;
в) виховувати повагу до батьків, жінки, культурно-національних, духовних, історичних цінностей України, державного і соціального устрою, дбайливе ставлення до навколишнього середовища;
г) готувати до свідомого життя в дусі взаєморозуміння, миру, злагоди між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами;
д) дотримуватися педагогічної етики, моралі, поважати гідність учня;
е) захищати дітей, молодь від будь-яких форм фізичного або психічного насильства, запобігати шкідливим звичкам;
є) постійно підвищувати професійний рівень, педагогічну майстерність і загальну культуру.

3.5. Коло обов’язків (робіт), що їх виконує кожний працівник за своєю спеціальністю, кваліфікацією чи посадою, визначається посадовими інструкціями, правилами внутрішнього розпорядку, наказами керівника та умовами контракту.

IV. Основні обов’язки адміністрації гімназії

4.1. Адміністрація зобов’язана:
а) забезпечити необхідні організаційні та економічні умови для проведення навчально-виховного процесу на рівні державних стандартів якості освіти, для ефективної роботи педагогічних та інших працівників закладу освіти відповідно до їхньої спеціальності чи кваліфікації;
б) визначити педагогічним працівникам робочі місця, своєчасно доводити до відома розклад занять, забезпечувати їх необхідними засобами роботи;
в) удосконалювати навчально-виховний процес, впроваджувати в практику кращий досвід роботи, пропозиції педагогічних та інших працівників, спрямовані на поліпшення роботи закладу освіти;
г) організовувати підготовку необхідної кількості педагогічних кадрів, їх атестацію, правове і професійне навчання як у своєму навчальному закладі, так і, відповідно до угод,  в інших навчальних закладах;
д) доводити до відома педагогічних працівників наприкінці навчального року (до надання відпустки) педагогічне навантаження в наступному навчальному році;
е). надавати відпустки всім працівникам закладу освіти відповідно до графіка відпусток;
є) забезпечити умови техніки безпеки, виробничої санітарії, належне технічне обладнання всіх робочих місць, створювати здорові та безпечні умови праці, необхідні для виконання працівниками трудових обов’язків;
ж) дотримуватися чинного законодавства, активно використовувати засоби щодо вдосконалення управління, зміцнення договірної та трудової дисципліни;
з) додержуватись умов колективного договору, чуйно ставитися до повсякденних потреб працівників закладу, учнів, забезпечувати надання їм установлених пільг;
и) організувати харчування  учнів, працівників закладу;
і) своєчасно подавати центральним органам державної виконавчої влади встановлену статистичну і бухгалтерську звітність, а також інші необхідні відомості про роботу і стан навчально-виховного закладу;
ї) забезпечувати належне утримання приміщення, опалення, освітлення, вентиляції, обладнання, створювати належні умови для зберігання верхнього одягу працівників закладу освіти, учнів.

V. Робочий час і його використання

5.1. У школі встановлюється п’ятиденний робочий тиждень (крім класів, які працюють за шестиденним режимом) з двома вихідними днями.  У суботу проведення уроків регламентується режимом роботи учнів 9-11 класів. Робота педагогічних та інших працівників організовується відповідно до затвердженого директором розкладу, графіка чергування та графіка роботи обслуговуючого персоналу, затверджених наказом «Про режим роботи» на поточний навчальний рік.
У межах робочого дня педагогічні працівники закладу  повинні проводити всі види навчально-методичної та науково-дослідницької роботи відповідно до посади, навчального плану.
5.2. При відсутності педагога або іншого працівника закладу освіти керівник зобов’язаний терміново вжити заходів щодо його заміни іншим педагогом або працівником.
5.3. Надурочна робота та робота у вихідні та святкові дні не допускається. Залучення окремих працівників до роботи в установлені для них вихідні дні допускається у виняткових випадках, передбачених законодавством, за письмовим наказом керівника закладу. Робота у вихідний день може компенсуватися за погодженням сторін наданням іншого дня відпочинку.
5.4. Керівник закладу освіти залучає педагогічних працівників до чергування в закладі. Графік чергування і його тривалість затверджує керівник закладу за погодженням із профспілковим комітетом. Забороняється залучати до чергування у вихідні і святкові дні вагітних жінок і матерів, які мають дітей віком до трьох років. Жінки, які мають дітей-інвалідів або дітей віком від трьох до чотирнадцяти років, не можуть залучатися до чергування у вихідні
і святкові дні без їх згоди.
5.5. Під час канікул, що не збігаються з черговою відпусткою, керівник закладу  залучає педагогічних працівників до педагогічної та організаційної роботи в межах часу, що не перевищує їх навчального навантаження до початку канікул.
5.6.  Графік надання щорічних відпусток погоджується з профспілковим комітетом і складається на кожний календарний рік. Надання відпустки директору школи оформляється наказом відповідного органу державного управління освітою, а іншим працівникам — наказом навчально-виховного закладу.
5.7. Педагогічним, іншим працівникам школи забороняється:

     а) змінювати на свій розсуд розклад занять і графіки роботи;
     б) продовжувати або скорочувати тривалість занять і перерв між ними;
     в) передоручати виконання трудових обов’язків.
5.8. Забороняється в робочий час:
     а) відволікати педагогічних працівників від їх безпосередніх обов’язків для участі в різних господарських роботах, заходах, не пов’язаних з навчальним процесом;
     б) відволікати працівників школи від виконання професійних обов’язків, а також учнів за рахунок навчального часу на роботу і здійснення заходів, не пов’язаних із процесом навчання, за винятком випадків, передбачених чинним законодавством.


VI. Заохочення за успіхи в роботі

6.1. За зразкове виконання своїх обов’язків, тривалу і бездоганну роботу, новаторство в праці і за інші досягнення в роботі можуть застосовуватися заохочення, передбачені правилами внутрішнього розпорядку школи, колективним договором.
6.2. За досягнення високих результатів у навчанні й вихованні педагогічні працівники представляються до нагородження державними нагородами, присвоєння почесних звань, відзначення  преміями, знаками, грамотами, іншими видами морального і матеріального заохочення.
6.3. Працівникам, які успішно і сумлінно виконують свої трудові обов’язки, надаються в першу чергу переваги і  пільги в межах своїх повноважень і за рахунок  коштів закладу. Заохочення оголошуються в наказі, доводяться до відома всього колективу і заносяться до трудової книжки працівника.
6.4. Адміністрація гімназії разом з профспілковим комітетом розробляє Положення про преміювання і керується ним при застосування заходів заохочень.

VII. Стягнення за порушення трудової дисципліни

7.1. За порушення трудової дисципліни до працівника може бути застосовано один із таких заходів стягнення:
     а) догана;
     б) звільнення.
Звільнення як дисциплінарне стягнення може бути застосоване відповідно до п.п. 3, 4, 7, 8 ст. 40, ст. 41 Кодексу законів про працю України.
7.2. Працівники, обрані до складу профспілкових органів і не звільнені від виробничої діяльності, не можуть бути піддані дисциплінарному стягненню без попередньої згоди органу, членами якого вони є; керівники профспілкових органів у підрозділах закладу освіти — без попередньої згоди відповідного профспілкового органу в закладі освіти; профорганізатори — органу відповідного профспілкового об’єднання. До застосування дисциплінарного стягнення власник або уповноважений ним орган повинен зажадати від порушника трудової дисципліни письмових пояснень. У випадку відмови працівника дати письмові пояснення складається відповідний акт.
Дисциплінарні стягнення застосовуються директором школи безпосередньо після виявлення провини, але не пізніше одного місяця від дня її виявлення, не рахуючи часу хвороби працівника або перебування його у відпустці. Дисциплінарне стягнення не може бути накладене пізніше шести місяців з дня вчинення проступку.
7.3. За кожне порушення трудової дисципліни накладається тільки одне дисциплінарне стягнення.
7.4. Дисциплінарне стягнення оголошується в наказі і повідомляється працівникові під розписку.
7.5. Якщо протягом року з дня накладення дисциплінарного стягнення працівника не буде піддано новому дисциплінарному стягненню, то він уважається таким, що не мав дисциплінарного стягнення. Якщо працівник не допустив нового порушення дисципліни і до того ж проявив себе як сумлінний працівник, то стягнення може бути знято до закінчення одного року. Протягом строку дії дисциплінарного стягнення заходи заохочення до працівника не застосовуються.
Директор гімназії має право замість накладання дисциплінарного стягнення передати питання про порушення трудової дисципліни на розгляд трудового колективу або його органу.